ライフストリート

ライフストリートへようこそ

Willとway ウィルウェイ 英語の日常会話

I will help you in whatever way I can.
私にできることなら、何でも助けます。

I will think about a way to approach that in future.
私はそれについての今後のアプローチ方法を考える。

I will buy those tickets on the way home.
私は家に帰る途中でそのチケットを買います。

In what way will that person use that?
その人はどういう用途でそれを使うのですか?

There's no way I will lose to him.
私は彼に負けるわけにはいかない。

We will answer that in the following way.
私達はそれについて下記の通り回答します。

Where will you go through on your way back to Osaka?
あなたはどこを経由して大阪に帰りますか。

How will that return to the way it was?
それはどうすれば元通りに戻るのか。

By the way, when will you come to Kanda?
ところで、あなたはいつ神田に来ますか?

Please explain that in a way that I will understand.
あなたはそれを私が解るように説明して下さい。



ウィルウェイウィルウェイウィルウェイウィルウェイウィルウェイウィルウェイウィルウェイウィルウェイウィルウェイウィルウェイ